среда, 2. март 2011.

Salon AUTOMOBILA u Ženevi:"Ford" predstavio "B-maks"



Premijerom "Lamborginija aventador" počeo je 81. Salon automobila u Ženevi, jedna od najznačajnih smotri automobilske industrije u svetu. Biće zanimljivo da se vidi kako su se proizvođači pripremili a sve najvažnije prezentacije tokom dana možete da vidite na "Blicovom" sajtu.
17.50 Sutra drugi novinarski dan na Salonu u ŽeneviDok se polako stišava tenzija posle prvog novinarskog dana prepunog promocija na Salonu u Ženevi, akreditovani predstavnici medija već se polako pripremaju za sutra… Najbitnije premijere su već predstavljene pa se očekuje da će sutra Salonom prošetati samo visoki politički zvaničnici, predsednici svih proizvođača ali i zvezde poput najavljne Gvinet Paltrou.

16.00 "Ford B-maks" za svačiju dušuU moru svetskih premijera superautomobila u Ženevi, tu i tamo se pojavi i neki automobil za dušu običnog vozača… Uz, recimo, "hjundai i40", "kiju rio" i restilizovani "pežo 308", pažnju novinara privukao je i mali Ford - "B-maks", koji pleni prostranošću u kompaktnoj karoseriji.

U međuvremenu je predstavljen i "pagani huajra", još jedan automobil od milion funti, o kojem opširnije možete da pročitate ovde.

15.10 "GTA Spano" - najzad zvanično!Spano, španski proizvođač iz Valensije, stidljivo je već nekoliko puta na raznim izložbama predstavljao svoj supersportski model "GTA", ali 81. Salon automobila u Ženevi može da se smatra mestom gde je prvi put svetu zvanično predstavljena španska furija.
 
Sjajno oblikovan automobil, predstavlja istinsko osveženje u svetu luksuznih marki, a oni koji su imali priliku i da provozaju novitet tvrde da ovaj model bez problema može da konkuriše rivalima kao što su: "pagani huajra", "kenigzeg agera r", ili "bugati vejron supersport".
 
Tehnički podaci idu tome u prilog: 8,3-litarski V10 razvija 780 KS, uz fantastičan obrtni moment od 920 Nm, 0-100 km/h za manje od tri sekunde, maksimalna brzina iznosi 350 km/h.
Konkurentan je i po ceni - oko 600.000 evra...

14.30 "Kenigzeg agera R": 1.115 "konja" za milion funti
Kliknite na sliku da biste je videli u punoj veličini
Godinu dana posle promocije "agere", švedski Kenigzeg počastio je svetsku javnost "R" verzijom moćnog automobila, za koji je vladalo ogromno interesovanje u "Palekspu".

Naš novinar na Salonu u Ženevi
U "ageri R" treba uživati svim čulima, a za počertak su, uz prve fotografije, dovoljni i tehnički podaci koji govore o snazi 5-litarskog V8 motora - 1.115 KS! "Agera R" je direktni rival "bugatiju vejron supersport" koji je takođe izložen u Ženevi, a njegova masa od samo 1.330 kilograma daje za pravo konstruktorima da će oboriti brzinski rekord pomenutog konkurenta, s obzirom da je sposobna da uveliko premaši 385 km/h.

Kliknite na sliku za punu rezoluciju
Jedan je već isporučen članovima kraljevske porodice iz Omana, pretpostavlja se po ceni od oko milion funti...
 
13.50 "4C" - reinkarnacija  Alfa Romea
Kliknite fotografiju da biste videli "4C" u punoj rezoluciji
Trend nostalgičnih reinkarnacija slavnih modela u Ženevi je nastavio Alfa Romeo. Spektakularni "4C" je najavljen kao "prvi pristupačni sportski automobil sa zadnjom vučom iz Alfa Romea posle dužeg vremena", a njegov izgled, u stvari predstavlja omaž legendarnom trkaču, modelu "33 stradale".

Novi koncept dobiće "sportsko srce" iz "đulijete kvadrifoljo verde", dobro poznati turbo agregat zapremine 1.750 "kubika", čijih će 200 konjskih snaga biti sasvim dovoljno da kompaktnog mališana, teškog jedva oko 850 kg, do 100 km/h ubrza za oko četiri sekunde, naravno uz pomoć transmisije sa dvostrukim kvačilom.

12.50 Zabava između premijera
Pre nego što je "Audi" predstavio svoje adute za ovu godinu, ponudio je novinarima i ostalim posetiocima zabavni program na kom je glavna zvezda bila škotska pevačica Ejmi Mekdonald. Inače, najavljeno je da će jedna od gošći ovogodišnjeg salona biti i glumica Gvinet Paltrou.

12:10 Atraktivnija "Tojota FT-86"
Premijere smenjuju jedna drugu… Na Tojotinom štandu, uz "jarisa HSD", veliku pažnju izaziva "FT-86 II", koncept druge generacije sportskog kupea. Na prvi pogled se vidi razlika u "stajlingu", ali pod "haubom" se i dalje krije Subaruov četvorocilindrični "bokser"…
 
Na ostalim štandovima takođe gužva. Seat je predstavio koncept krosovera "IB-X", Pežo je javnosti prikazao restilizovani "308" i neka hibridna rešenja za postojeće modele…
 
11:00 Moćni "Ferari FF" i interesantni "VW buli"
Kliknite da sliku da biste je uvećali
Ferari je naterao gotovo sve novinare u "Palekspu" da poklone pažnju njihovoj premijeri, modelu "FF", prvom automobilu ove fabrike sa pogonom na sva četiri točka... Inače, promocija ovog modela će biti upamćena kao jedna od najposećenijih. Iako je danas novinarski dan, pred novim ferarijem su se uglavnom tiskali poslovni ljudi, najverovatnije prvi novi vlasnici ove mašine.
Luka di Montecemolo iz "Ferarija" kaže da je "FF" novi veliki korak za ovog proizvođača, korak koji će se isplatiti jer će "FF" tražiti porodice koje se voze u "brzoj traci" a koje će biti spremne da plate 359.000 dolara za ovaj auto.

U Ženevi je i Folksvagen koji tradicionalno spada među ranoranioce kada je u pitanju raspored premijera na salonima. Uz restilizovanog "tiguana" i "golfa VI" u kabriolet verziji, veliku pažnju privukao je i interesantan koncept "buli", novo viđenje stare i nekada veoma popularne forme "mini busa". Više o nastupu VW pročitajte ovde.

10:30 Pometnja zbog "aventadora"
Kliknite na sliku da biste je videli u punoj rezoluciji
Lamborgini u poslednje vreme na svakom velikom Salonu automobila napravi "problem" predstavnicima medija zbog promocije svog novog atraktivnog modela, pa je tako bilo i ovoga puta. Naslednik "mursijelaga", dobro skrivani "aventador" pojavio se na sceni sa 20 minuta zakašnjenja, što je unelo dodtnu pometnju u ionako zgusnut raspored promocija, koje su počele rano juros i smenjuju se na svakih 15 do 30 minuta, sve do zatvaranja kapija večeras... Opširnije pročitajte ovde.

8.00 Gužva na štandovima od ranog jutra
Neko je izbrojao da će ove godine na štandovima u Palekspu biti ukupno 81 automobil kojeg će kreatori prvi put predstaviti svetskoj javnosti, ali se već unapred zna da su gotovo svi izloženi primerci stigli u Ženevu kako bi bili predstavljeni sa barem jednom inovacijom.

Kao i svake godine kada je Ženeva u pitanju, premijere mogu da se podele u tri segmenta, jer se tiču noviteta iz ponude serijskih automobila, značajno i sve veće mesto, naravno, zauzimaju koncepti i vozila pokretana alternativnim pogonima, a ono što je najatraktivnije svakako su superautomobili kojih ove godine, uprkos krizi, ima pregršt. 
blic.rs

Нема коментара:

Постави коментар