Vodeći češki proizvođač automobila "Škoda Auto" organizovao je u praškoj areni O2 za pet hiljada svojih dilera iz celog sveta veliki šou na kom je predstavio novi logo, rezultate i planove poslovanja.
Na svečanosti je nastupila i američka zvezda Anastasija, što je deo strategije predsednika upravnog odbora "Škode" Vinfrida Valanda, koji poklanja veliku pažnju prezentaciji kompanije.
Prema nekim izvorima pevačica Anastasija bi trebalo da pomogne "Škodi" i u daljoj reklamnoj kampanji koja je, prema informacijama dnevnika MF dnes, procenjena na oko 40 miliona kruna (1,6 miliona evra).
"Škoda" planira da do 2018. udvostruči broj prodatih automobila, a veličanstvena prezentacija bi trebala da motiviše dilere da prodaju više vozila.
Kompanija posluje dobro - samo u januaru je prodaja porasla 26,4 odsto na godišnjem nivou.
|
Pored tržišta Narodne Republike Kine i Indije, na kojima Škoda već duže vreme beleži dvocifreni rast, prodaja je povećana za više od petine i na zapadnoevropskom tržištu. Dobro se prodaju svi modeli, izuzev "rumstera" i "oktavije tur".
Firma je tokom svečanosti predstavila i novi logo, koji će početi da se primenjuje ove godine, posle 17 godina korišćenja starog.
Novi znak će biti crni krug sa srebnim rubom, a tradicionalnu zelenu krilatu strelu zameniće srebrna. Natpis "Škoda Auto" će umesto u krugu, biti ispod njega.
Preuzeto blic.rs
Нема коментара:
Постави коментар